bestelling

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Overstappen kan soms eng zijn. Dankzij de service van Breedband Helmond wordt het juist heel erg makkelijk!

We ontzorgen u volledig bij de overstap door ervoor te zorgen dat de aansluiting helemaal door ons wordt gedaan. Neem een kop koffie en laat onze monteurs het werk doen!

 

Hieronder ziet u de stappen die vanaf het moment van bestellen ondernomen zullen worden zodat u probleemloos gebruik kan maken van de diensten van Breedband Helmond:

1) De firma BAM Infra Zuid B.V voorziet de aansluitingen voor Breedband Helmond en nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met u op voor het inplannen van de aansluiting op het glasvezelnetwerk.

2) U zegt het contract bij uw oude provider telefonisch op, of met behulp van de opzegtool nadat de aansluitdatum bekend is.

3) Wij zorgen in de tussentijd dat alle diensten gereed staan zodat u vanaf de aansluitdatum gebruik kunt maken van onze diensten.

4) De BAM zorgt er op de dag van de afspraak voor dat ons glasvezel in uw woning wordt aangelegd. Indien u dit al in huis hebt hoeft dit natuurlijk niet meer te gebeuren.

5) De monteur van de BAM zorgt ervoor dat onze diensten netjes aangesloten worden in uw woning. Voor meer informatie over de basisinstallatie verwijzen wij u naar de gratis installatie pagina.

6) U stuurt eventuele apparatuur retour naar uw oude provider. Houd er ook rekening mee dat eventuele borg aan u wordt terugbetaald.

7) U geniet van de diensten van Breedband Helmond!

 

Je ziet het: overstappen naar Breedband Helmond is heel erg makkelijk en je hoeft maar één keer thuis te blijven zodat wij de aansluiting helemaal in orde kunnen maken.

 

Dat is service van Breedband Helmond.

Breedband Helmond B.V.
Postbus 580
5700 AN Helmond
T: 0492 780 783
klantenservice@breedbandhelmond.nl

© Copyright 2018 - Breedband Helmond