Maak kennis met onze leden

We kunnen zelf wel vertellen waarom we vinden dat we geweldige diensten hebben, maar onze bestaande leden kunnen dat in onze ogen veel beter. 

  • Harold Lagarde

    Harold Lagarde

    Kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen en goede service.

    "Mijn complimenten hoe jullie je zaken op orde hebben. Nooit storing, alles werkt perfect en geen lange wachttijden bij de servicedesk. Tevens worden vragen via chat altijd snel en netjes beantwoord.

    Alles werkt zoals het moet, heb zelden een storing gehad. Bij bellen met de klantenservice altijd snel en professioneel antwoord gekregen. In alles gewoon op en top kwaliteit. Dat wat een consument verwacht: kwalitatief goede producten tegen scherpe prijzen en goede service."

  • Ellie Verdiesen

    Ellie Verdiesen

    Er is geen betere internetprovider.

    "We worden altijd netjes geholpen, problemen worden direct opgelost. We hebben een keer bij aanmelding problemen gehad, en dit is tot volle tevredenheid door jullie opgelost. Rechtstreeks nummer, geen wacht tijden. Er is geen betere internet provider."

  • Martin van Hees

    Martin van Hees

    Wil je geen gezeik met je provider; neem Breedband Helmond.

    "Iedereen is klantgericht en als klant merk je dat. Snelle afhandeling bij problemen. En jullie behandelen klanten niet als digibeten maar als klant.

    Bij UPC werd ik bedonderd door iedere keer weer een nieuwe modem of applicatie. Jullie komen met snelle gerichte oplossingen. Wil je geen gezeik met je provider; neem Breedband Helmond."

  • Kelly Faessen

    Kelly Faessen

    Een helpdesk die naar je luistert en meedenkt in oplossingen.

    "Al bijna 3 jaar een tevreden klant. In het begin kon je merken dat jullie nog maar net waren begonnen met consumenten te bedienen, maar alle problemen die er waren werden toch snel opgelost, de tips werden van harte genomen en daar werd ook iets mee gedaan. Het afgelopen jaar heb ik geen problemen meer ondervonden. Daar kan Ziggo welke al ontzettend lang aan consumenten internet levert nog wat van leren.

    Een helpdesk die naar je luistert en meedenkt in oplossingen. Praktijk voorbeelden:

    - Verzoek tot bridgemode, na een aantal keren vragen is de infrastructuur erop aangepast om dit mogelijk te maken.

    - Aanpassingen in de firmware van het modem, in het begin heb ik zoveel problemen gehad met de DHCP server (voordat er bridge mode mogelijk was) van het modem dat ik zelf intern een DHCP server moest opzetten om mijn apparaten van een intern ip adres te voorzien. Hierop is het firmware een aantal keren aangepast en heb ik deelgenomen aan het testen ervan."

  • Richard van der Horst

    Richard van der Horst

    Top service, daar kunnen de grote jongens wat van leren.

    "Het verschil met Ziggo is zeer groot. Daar duurt het snel een week, bij jullie 2x in al die jaren hardware problemen gehad, altijd zelfde dag opgelost. Een keer storing gehad aan het modem: 17u gebeld en om 19u was het weer helemaal online en gemaakt door een monteur. Top service, daar kunnen de grote jongens wat van leren.

    Zowel tv als internet zijn zeer betrouwbaar (net als het netwerk) en storingsvrij. Nieuwe leden zou ik jullie adviseren vanwege de betrouwbaarheid en de service."

  • Frank Vorsteveld

    Frank Vorsteveld

    De service beoordeel ik met een 10!

    "Ben zeer te spreken over de kwaliteit van TV beeld en internet signaal. Zeer klantvriendelijk, snel bereikbaar via de telefoon. De service beoordeel ik met een 10!"

  • Bram Corstiaans

    Bram Corstiaans

    Zeer stabiel internet en een zeer goede klantenservice.

    "Goede service en goed werkende produkten. Jullie klantenservice reageert meteen op vragen en de aangeboden produkten werken naar behoren. Zeer stabiel internet en een zeer goede klantenservice."

  • Jan Diepeveen

    Een betrouwbare en deskundige leverancier die een stabiele omgeving levert, en eventuele problemen snel en deskundig oplost

    "Betrouwbaar, stabiel en bij een eventueel probleem goed bereikbaar en uitstekende hulp voor een redelijke prijs. Kleinschaligheid heeft een zeer positieve invloed op de bereikbaarheid en dienstverlening.

    Tijdens een storing was BBH snel bereikbaar (geen toetscodes en wachtrijen) en werd de klacht ook direct opgelost. Ook daags erna nog verklaring ontvangen waarom de fout was opgetreden. Gemaakte afspraken zoals tijdig terug bellen werden prima nagekomen.

    Een betrouwbare en deskundige leverancier die een stabiele omgeving levert, en eventuel problemen snel en deskundig oplost"

  • Jacqueline vd Elsen

    Super super blij met jullie!

    "Al vanaf dag 1 super tevreden over service en diensten. Erg vriendelijke monteurs, zelfs kabel door de kruipruimte gelegd. Altijd vriendelijke klantenservice. Afstandsbediening stuk? Krijg je toch een nieuwe. Problemen met je internet, instellingen of je mail? Super hulp, altijd. Updates 's nachts. Nooit last van uitvallen, ook de wifi niet. Heel in het begin nog wel enns. Maar na een flinke update nooit meer problemen. Super super blij met jullie!"

  • Jan Schutte

    Jullie zijn allemaal fantastisch voor jullie klanten

    "Beste mensen, graag wil ik jullie mijn complimenten geven over de goede service die ik heb ontvangen van jullie de afgelopen keren dat ik jullie nodig had. Ik ben één en al lof over jullie. Ik ga zeker bij iedereen die ik ken jullie aanbevelen. Jullie zijn allemaal fantastisch voor jullie klanten, zeker een voorbeeld voor andere providers. Dank jullie wel!"

  • Kevin van Mol

    Het internet werkt perfect sinds de dag van aansluiting.

    "Ik wil bij deze even aangeven hoe ontzettend tevreden ik ben over jullie. Ikzelf ben voorheen klant geweest van UPC dus ik heb de bodem van de put gezien. Ik zal dus al heel gauw jullie goede kwaliteiten zien. Er zijn zoveel dingen die jullie beter doen dan UPC, als ik daar een lijst van moet maken dan zijn jullie 3 koffiepauzes verder eer dat je klaar bent.

    Zowieso zijn jullie diensten veel beter. Het internet werkt perfect sinds de dag van aansluiting. UPC, constant problemen. Ik stel een vraag via email, en jullie bellen me netjes op om het uit te leggen en stellen daarna keurig netjes alles nog een keer op in een email. UPC verwijst me (met een automatisch gegenereerde email) door naar de site waar niemand baat bij heeft.

    Ik was één van de eerste die zichzelf aanmeldde bij jullie, eigenlijk meer om de reden dat het onmogelijk slechter kon dan UPC. Maar ik ben sinds aanmelding geen dag ontevreden geweest en ik zal op deze manier nog jaren klant blijven. Ik ben er zelfs nog zoeentje die het verrekt om uit Helmond te vertrekken omdat ik anders dalijk wéér met een beroerde provider kom te zitten.

    Dames/heren van Breedband Helmond, keep up the good work!"

  • Jean de Zwaan

    Dit doet Ziggo jullie niet na.

    "Ik vroeg om info via de messenger en werd binnen 10 minuten gebeld. In een paar minuten werd mijn pakket aangepast, effe per mail bevestigd. Klaar. Netjes, dit doet Ziggo jullie niet na."

  • Peter Kistemaker

    Breedband Helmond ging er vanaf de start elke keer op vooruit en stond open voor suggesties en verbeteringen.

    "Vanaf het allereerste begin heb ik mij aangemeld bij Breedband Helmond. Als voormalig klant van UPC had ik de beschikking over redelijk snel internet en een uitgebreid pakket van diensten. Breedband Helmond beloofde sneller en meer. De grootste reden voor mijn overstap was dat ik 3 mediaboxen kon huren en zodoende digitale televisie had in mijn woon- evenals in onze twee slaapkamers. Mijn dochter was vanaf dat moment verlost van haar analoge zenders. Natuurlijk had Breedband Helmond kinderziektes, natuurlijk werden er fouten gemaakt, maar wat mij uitermate beviel was de bereikbaarheid van de technische dient evenals de snelheid waarin er, indien nodig, een monteur werd gestuurd. Daar konden ze bij UPC niet aan tippen.

    Breedband Helmond ging er vanaf de start elke keer op vooruit en stond open voor suggesties en verbeteringen. Dat zijn de karaktertrekken van een goed bedrijf. Ik ben dus als klant uiterst tevreden over Breedband Helmond."

  • Frank Wesseling

    "Het internet werkt perfect sinds de dag van aansluiting."

  • Antoon van Beers

    "Bedankt voor de snelle service bij het verhelpen van mijn mail storing!"

  • René Rooijackers

    "Nooit klachten of problemen gehad. Met mijn vorige provider, Ziggo, had ik vaker problemen."

  • Philip de Grave

    "Service is geweldig. Dat is één van de belangrijkste onderwerpen!"

  • M. Vervoort

    "Jammer dat we gaan verhuizen, maar wij zeggen: ga vooral zo door, topbedrijf!"

    Breedband Helmond B.V.
    Postbus 580
    5700 AN Helmond
    T: 0492 780 783
    klantenservice@breedbandhelmond.nl

    © Copyright 2018 - Breedband Helmond